Model Fișă de observare și suport in identificarea elevilor cu CES

Acasă Forumuri Fise de lucru adaptate pentru elevii cu cerinte educationale speciale Model Fișă de observare și suport in identificarea elevilor cu CES

Acest subiect conține 0 răspunsuri are 1 voce și a fost actualizat ultima dată de  Lect. univ. dr. Claudiu Ionuț POPÎRLAN acum 2 ani, 2 luni.

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • #2008

    MODEL

    FIȘĂ DE OBSERVARE ȘI SUPORT ÎN IDENTIFICAREA ELEVILOR CU CES

    Nume, prenume copil ______________________________________

    Anul școlar ___________Clasa________

    Perioada observării _____________________________________________

     

    Condiții privind viață de familie:
     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități (din perspectiva incluziunii școlare)
    Mediul familial

    Viziunea părinților privind incluziunea școlară

    Proiectul  parental  pentru copii (așteptările părinților)

     

    Funcții senzitivo-motorii
     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Coordonare motrică globală

    Motricitate fină

    Vorbire

    Auz (perceperea sunetelor și capacitatea de a le înțelege)

    Vedere (capacitatea de a distinge și de a identifica)

     

    Funcții psiho-afective
     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Stima de sine

    Autonomia emoțională

    Gestionarea emoțiilor

    Expectanțe

    Funcții psiho-sociale
     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Respectarea normelor de viață

    Conformitatea/corespunderea relațiilor cu alte persoane normelor sociale

    Controlul/gestionarea propriului comportament

     

    5. Funcții cognitive

     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Memorie

    Atenție

    Exprimare și comunicare

    Autonomie

    Stări de oboseală

    Tempou și viteză de executare a sarcinilor

    Orientare în timp

    Orientare în spațiu

     

    Funcții de comprehensivitate
     

    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Înțelegerea sensului școlii și de învățare

    Înțelegerea sensului activității

    Gestionarea dificultăților în învățare

    Funcții instrumentale
    Aspecte observate Constatări Eventuale necesități din perspectiva incluziunii școlare
    Perceperea informațiilor

    Mobilizare/accesare de cunoștințe

    Punerea în aplicare a inferențe

    Anticipare și planificare

    Raportarea rezultatelor propriilor acțiuni

Vizualizare 1 articol (din 1 în total)

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.

Share: